اکانت بازی چیست؟

اکانت بازی چیست؟
در سال‌های اخیر، همه برای انجام بازی باید حساب کاربری داشته باشند. در واقع اکانت به هویت بازیکنان تبدیل می شود. حتی اگر بازی را با استفاده از دیسک ایجاد کنید، باز هم به یک حساب کاربری نیاز دارید. این اکانت در واقع به شما امکان بازی را می دهد.اکانت ps4 

حساب ها می توانند حاوی اطلاعات زیادی از شما باشند. اطلاعاتی مانند نام، رکود، لیست پخش زنده، کیف پول و غیره. این اطلاعات تا زمانی که آن را حذف نکنید در حساب شما باقی می ماندقیمت اکانت قانونی ps4.

اکانت قانونی چیست؟
حساب های قانونی بازی های دیجیتال اکانت ظرفیتی
شما دو گزینه برای خرید بازی دارید:

1. نسخه فیزیکی: این گزینه همان سی دی بازی است که از ابتدا خریداری شده است اکانت قانونی

2. نسخه دیجیتال: از این طریق می توانید هزینه بازی را بدون خرید سی دی پرداخت کنید. خرید کنید، سپس نصب کنید و روی کنسول بازی بازی کنید.

حساب قانونی چیست؟
حساب قانونی چیست؟
تفاوت بین نسخه فیزیکی و دیجیتال فروش اکانت قانونی ps4
محتوای بازی ها تفاوتی بین نسخه فیزیکی و دیجیتالی ندارد. در واقع نوع بازی یکی است اما یکی از مزیت های بازی های دیجیتال کامل نبودن بازی است.

هیچ خطری برای از دست دادن پولتون وجود ندارد. اما در سی دی ها ممکن است آسیب ببیند و آسیب ببیند. اما نسخه های دیجیتال نیز مشکلاتی دارند. این سیاه است که نمی توانید بازی را که در حساب خود خریداری کرده اید بفروشید. در واقع، هنگامی که یک بازی را خریداری می کنید، آن را برای همیشه در اختیار دارید و در حساب شما وجود دارد.

حساب قانونی چیست؟
حساب قانونی چیست؟
اکانت هک شده چیست؟
خب قبلا هم گفتم برای بازی روی بتن باید حساب قانونی داشت. امنیت هر حساب نیز بسته به پلتفرم متفاوت است. اگر رمز عبور حساب کاربری به درستی تنظیم نشده باشد یا پروتکل های امنیتی به درستی تنظیم نشده باشند، هکر می تواند به راحتی اکانت را هک کند. هک کردن حساب شما همچنین با تغییر داده های شما آن را به فروش می رساند. خرید اکانت های هک شده با استانداردهای اخلاقی جامع مطابقت ندارد. متأسفانه این اکانت ها هر روز محبوب تر می شوند.

اکانت های هک شده مسدود می شوند
خب، امکان هک کردن اکانت های شما بسیار زیاد است و ممکن است اتفاق بیفتد یا نشود. با این حال، زمانی که اکانت هک شده و غیرقانونی باشد، سونی کنسول بازی را ممنوع می کند. در واقع، به محض اینکه سونی متوجه این موضوع شد، با یک کنسول بازی تصادف کرد.

البته سونی همچنین می داند که صاحب حساب چه زمانی سرقت را گزارش می دهد. در این صورت، شرکت پس از تایید هویت اکانت و دریافت شماره کنسول، هر کنسولی که حاوی اکانت متد باشد را می بندد. سونی گفته است که برای این انسدادها جایی برای بخشش وجود ندارد و دائمی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *