سوالات متداول ایمپلنت دندان

برای بحث در مورد گزینه ها و احتمالات ایمپلنت، از مشاوره با متخصص ایمپلنت استقبال می کنید. در طول مشاوره، ما سلامت شما را ارزیابی خواهیم کرد. سلامت کلی شما، استفاده از دارو، آلرژی و هر گونه مسائل پزشکی یا عوارض ناشی از درمان زودهنگام دندان مورد بحث قرار خواهد گرفت.

برای تشخیص خوب، در بیشتر موارد از اسکن CBCT استفاده می کنیم. این به ایمپلنتولوژیست تصویری سه بعدی از دندان ها ارائه می دهد که از طریق آن می توانند تشخیص دهند که ایمپلنت بهترین راه حل است یا خیر. ایمپلنتولوژیست توجه خاصی به کمیت و کیفیت استخوان فک موجود در اسکن دارد.

ایمپلنت ها تحت بی حسی موضعی قرار می گیرند. پس از این، یک کلاه درمانی موقت روی ایمپلنت اعمال می شود. بعد از 7 تا 10 روز برای برداشتن بخیه ها به تمرین برمی گردید. ایمپلنتولوژیست همچنین وضعیت روند بهبودی را بررسی خواهد کرد.

روند بهبودی کلی تقریباً 8 تا 12 هفته طول می کشد. این بستگی به کیفیت و مقدار استخوان فک و وضعیت پزشکی فردی دارد. در این دوره مهم است که دندان های خود را به خوبی تمیز کنید.

بهترین متخصص ایمپلنت

پس از بهبودی لثه‌ها، آثار بیشتری از دهان و دندان‌های باقی‌مانده‌تان ایجاد می‌شود تا تاج، پروتز یا بریج نهایی ساخته و در دهان شما قرار گیرد.

برای اینکه بتوانید وضعیت بهینه لثه و تاج خود را حفظ کنید، معاینات منظم و مراقبت های بعدی ضروری است. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که ایمپلنت های شما دوره استفاده طولانی تری خواهند داشت.

بهترین دکتر ایمپلنت

آیا درمان دردناک است؟
ایمپلنت ها چقدر دوام خواهند داشت؟
آیا می توان ایمپلنت را رد کرد؟
بعد از درمان باید به چه نکاتی توجه کنم؟

هزینه ایمپلنت دندان
در جدول زیر قیمت کاشت ایمپلنت آمده است

جراحی ایمپلنت دندان روشی است که ریشه‌های دندان را با پایه‌های فلزی و پیچ مانند جایگزین می‌کند و دندان‌های آسیب‌دیده یا از دست رفته را با دندان‌های مصنوعی جایگزین می‌کند که بسیار شبیه به دندان‌های واقعی هستند. جراحی ایمپلنت دندان می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتزها یا بریج‌کاری‌هایی باشد که به خوبی روی هم قرار نمی‌گیرند و می‌توانند گزینه‌ای را در زمانی که فقدان ریشه‌های طبیعی دندان اجازه نمی‌دهد پروتزهای مصنوعی یا دندان‌های بریج‌کاری را جایگزین کنند، ارائه دهد.

نحوه انجام جراحی ایمپلنت دندان به نوع ایمپلنت و وضعیت استخوان فک شما بستگی دارد. جراحی ایمپلنت دندان ممکن است شامل چندین روش باشد. مزیت اصلی ایمپلنت، پشتیبانی محکم از دندان‌های جدید شماست – فرآیندی که نیاز به ترمیم استخوان محکم در اطراف ایمپلنت دارد. از آنجایی که این ترمیم استخوان به زمان نیاز دارد، این روند می تواند چندین ماه طول بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *