تحرکات تیم نکونام در بازار نقل‌و‌انتقالات

در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.

 

این بازیکنان توافق کنند به استقلال می‌آیند

به گزارش “ورزش سه”، با حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، اکنون همه نگاه ها به این باشگاه است تا خریدهای جدید آبی ها معرفی شوند. با وجود اینکه طی روزهای گذشته اسامی متعددی از جمله محمدرضا اخباری و مهدی ممی زاده به این تیم لینک شده بودند، اما این بازیکنان راهی گل گهر شدند تا هواداران همچنان در انتظار رونمایی از نخستین خرید تیم باشند.

با این حال، مدیران باشگاه همچنان در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر نکونام هستند تا موافقت آنها را برای حضور در استقلال به دست بیاورند که در صورت رخ دادن این اتفاق و جذب گزینه های نخست در فهرست سرمربی جوان، آبی ها می توانند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنند.

در زیر به برخی از گزینه هایی که در روزهای اخیر شایعات درخصوص پیوستن آنها به استقلال مطرح شده است را مرور می کنیم:

* مهرداد محمدی: گزینه رویایی برای بخش هجومی
از زمانیکه مدیران استقلال باب مذاکره با محمدی را باز کردند، می شد حدس زد که آنها امیدی به بازگشت قایدی ندارند. شباب الاهلی فقط برای صدور رضایت نامه این بازیکن 60 میلیارد از آبی ها می خواهد و باید دستمزد وینگر بوشهری را نیز به این مبلغ اضافه کرد. تمام این عوامل دست به دست هم داد تا کریمی به سراغ گزینه ای جذاب برود.

1870659

محمدی که فصل خوبی را در تیم السیلیه سپری کرد، گزینه استقلال برای تقویت خط حمله است. او در تمام این سالها گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس بوده است و اگر آبی ها موفق شوند که مهرداد را به خدمت بگیرند، یکی از بمب های بزرگ نقل و انتقالات تابستانی را ترکانده اند.

* محمد نادری: محبوب هواداران و ایده‌آل برای سمت چپ
محمد نادری از آن دست مدافعین است که می تواند هم در سمت چپ خط دفاعی و هم در پست مدافع وسط بازی کند. او حتی سابقه بازی در پست وینگر چپ را نیز دارد و به عنوان یک آچار فرانسه کاملا به کار تیم نکونام می آید.

1892274

قرارداد نادری با تیم آلتای اسپور به پایان رسیده و او به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی هر تیمی شود. این بازیکن طی روزهای اخیر در تهران مشغول انجام تمرینات بوده و باید دید که استقلال مذاکرات با او را آغاز می کند یا خیر. با تمدید قرارداد جلالی و در صورت جذب نادری، خیال آبی ها بابت سمت چپ راحت خواهد شد.

* عارف آقاسی: یک بازگشت دیگر در انتظار آبی ها
او در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست ولی در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم سابقش یعنی فولاد بازگشت و آبی ها او را با صالح حردانی معاوضه کردند تا آقاسی یک فصل و نیم دیگر در اهواز به فوتبالش ادامه دهد.

1892275

حالا و با توجه به سابقه طولانی مدت در همکاری میان این مدافع باتجربه و نکونام، حضور دوباره عارف در استقلال و کار زیر نظر نکو دور از ذهن نیست، بخصوص اینکه وضعیت رافائل سیلوا و عارف غلامی برای فصل بعد نامشخص است.

* آرمین سهرابیان: مدافعی که هر سال به آبی ها لینک می شود
هر ساله نام او به عنوان یکی از گزینه های حضور در جمع آبی ها مطرح می شود. این بازیکن که در ابتدای لیگ هفدهم از سپاهان به استقلال پیوسته بود، طی فصول اخیر بارها به تیم سابقش لینک شده ولی امسال داستان بازگشت او جدی تر از قبل است و اگر سیلوا و غلامی جدا شوند، سهرابیان بلیت سیرجان به تهران را رزرو می کند تا به عنوان یکی از شاگردان جدید نکونام معرفی شود.

1661696

* سامان فلاح: آینده نگری در قلب خط دفاعی
استقلال برای جذب مدافع جوان و آینده دار پیکان، نامه رسمی را به این باشگاه ارسال کرده تا در صورت توافق طرفین، سامان فلاح در فصل آینده، لباس آبی را بر تن کند. خودروسازان برای فروش این بازیکن، مبلغ زیادی را درخواست کرده اند و در 2 پنجره قبلی نقل و انتقالاتی نیز این موضوع را به باشگاه های خواهان سامان اعلام کرده اند.

1871215

در صورتی که فلاح راهی استقلال شود، آبی ها یکی از مدافعان مستعد و آینده دار را به خدمت می گیرند و این موضوع می تواند پوئن مثبتی در کارنامه مدیران باشگاه باشد.

* امیرحسین حسین زاده: تعویض با قایدی، قسمت سوم
حسین زاده که به واسطه درخشش با استقلال در لیگ بیست و یکم به شارلوا پیوسته بود، فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و حالا بی میل نیست که در فصل منتهی به جام ملت های آسیا، به تیم سابقش بازگردد. پس از جدایی مهدی قایدی، آبی ها امیرحسین حسین زاده را به عنوان جانشین او خریداری کردند.

1789771

در تابستان گذشته بود که حسین زاده راهی بلژیک شد و این بار قایدی به استقلال بازگشت تا این دو نفر برای بار دوم با هم تعویض شوند. حالا و در شرایطی که گفته می شود آینده قایدی نامشخص است، نکونام خواستار جذب حسین زاده شده تا او و وینگر بوشهری برای بار سوم جایشان را با هم عوض کنند.

* مسعود ریگی: تابستان گرم و اکران سریال بازگشت ها
پس از محمد نادری، عارف آقاسی، آرمین سهرابیان و امیرحسین حسین زاده، حالا مسعود ریگی پنجمین بازیکن سابق استقلال است که این تابستان در آستانه بازگشت به جمع آبی ها قرار دارد. قرارداد ریگی با سپاهان به پایان رسیده و او یکی از گزینه های نکونام برای خط میانی است.

1507228

* آریا برزگر: جوان خبرساز دیروز، یاغی جدید امروز
چند سال پیش بود که استقلال و پرسپولیس بر سر جذب آریا برزگر دچار تنش شدند. آبی ها اعتقاد داشتند که این بازیکن جوان با آنها قرارداد دارد ولی در نهایت برزگر راهی تیم رقیب شد اما چندان به کار گرفته نشد و در این سالها برای تیم های فجرسپاسی شیراز، ویتبسک بلاروس و نفت مسجدسلیمان به میدان رفته است.

1891369

برزگر جوان که عضو تیم امید است و در مسابقات قهرمانی غرب آسیا نیز یک گل قیچی برگردان زیبا را به ثمر رساند، می تواند به عنوان سهمیه زیر 23 سال، گزینه خوبی برای تقویت خط حمله تیم نکونام باشد.

* محمدرضا خالد آبادی: یک گلر جوان در مسیر طالب‌لو شدن!
گلر جوانی که با اعتماد ساکت الهامی و درخشش در ترکیب هوادار برای خود اسم و رسمی پیدا کرد، سنگربان شماره یک تیم امید است و استقلال را خواهان خود می بیند. آبی ها برای جذب خالدآبادی با تیم هوادار نامه نگاری ها را آغاز کرده اند و باید دید که نظر محمود فکری در خصوص جدایی سنگربان تیمش چه خواهد بود.

1801500

اخبار فونبال و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *