صدرنشینی بی چون و چرا Horizon Forbidden West

در جریان هفته‌ی منتهی به ۳۰ بهمن ماه، بازی Horizon Forbidden West صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

هفته‌ی قبل، Pokemon Legends: Arceus توانست صدرجدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان را از آن خود کند. حال در هفته‌ی منتهی به ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه)، بازی Horizon Forbidden West منتشر شد و توانست با اختلاف از رقبا صدرنشین این هفته باشد. ۶۸ درصد فروش نسخه‌های فیزیکی هورایزن فوربیدن وست در بریتانیا طی هفته‌ی نخست عرضه، متعلق به نسخه PS5 و ۳۲ درصد از این فروش مربوط‌به نسخه PS4 بود.

در ادامه می‌بینیم که Pokemon Legends: Arceus رتبه‌ی دوم را به‌دست آورد و بازی Dying Light 2 سوم شد. این در حالی است که بازی‌های Mario Kart 8: Deluxe و FIFA 22 به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند. در نیمه‌ی دوم جدول فروش هفتنگی بریتانیا بازی Animal Crossing: New Horizons ششم و بازی Call of Duty: Vanguard هفتم شده است. با نگاه به انتهای جدول شاهد قرارگیری نسخه‌ی نینتندو سوییچ Minecraft در رتبه‌ی هشتم هستیم و بازی‌های Mario Party Superstars و Just Dance 2022 به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

فروش افتتاحیه‌ی نسخه‌ی PS5 بازی Horizon Forbidden West در انگلستان فراتر از نسخه‌ی PS5 بازی FIFA 22 شد. فقط یک بازی پلی استیشن 5 تا امروز در هفته‌ی اول عرضه در بریتانیا توانست به فروش بیشتر نسبت به هورایزن فوربیدن وست برسد و آن هم Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است. از آن‌جایی که این روزها فروش دیجیتالی و فروشگاه‌های دیجیتالی به مراتب بیشتر از قبل مورد توجه کاربران قرار گرفته، فروش افتتاحیه‌ی نسخه‌های فیزیکی بازی هورایزن فوربیدن وست در انگلستان مقداری کمتر از نسخه‌ی قبلی بود.

مورد جالب بعدی، سایبرپانک 2077 است که پس از انتشار آپدیت نسل نهمی با ۲۷۱ درصد افزایش فروش مواجه شد و توانسته است رتبه‌ی ۲۳ را از‌ آن خود کند. باید دید آیا در هفته آینده، شاهد بازگشت این بازی به جمع ۱۰ بازی پرفروش خواهیم بود یا خیر. دو محصول استودیو اینسامنیاک گیمز یا همان بازی Spider-Man: Miles Morales و بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با افزایش فروش مواجه شدند و به ترتیب رتبه‌های ۱۲ و ۲۰ جدول فروش هفتگی را به‌دست آوردند. در همین حین با عرضه‌ی نسخه نینتندو سوییچ Assassin’s Creed: The Ezio Collection یوبیسافت، این بازی توانست با افزایش فروش مواجه شود و خود را به رتبه‌ی ۲۱ جدول فروش هفتگی برساند.

برای خرید اکانت بازی horzion forbidden west در گیم سنتر کافی است کلیک کنید.

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.

مببع زومجی

منبع

جدول فروش بازی‌ها در بریتانیا در هفته‌ی منتهی به ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن)

 

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ Horizon Forbidden West هفته اول انتشار
۲ ۱↓ Pokemon Legends: Arceus
۳ ۲↓ Dying Light 2
۴ ۴ Mario Kart 8 Deluxe
۵ ۳↓ FIFA 22
۶ ۵↓ Animal Crossing: New Horizons
۷ ۱۰↑ Call of Duty: Vanguard
۸ ۸ نسخه نینتندو سوییچ Minecraft
۹ ۷↓ Mario Party Superstars
۱۰ ۱۴↑ Just Dance 2022 بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *