افزایش تحویل خودروهای تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان به خریداران

منبع www.khodrobank.com

بر اساس اخبار منتشر شده محصول کراس اوور تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان در حال تحویل به مشتریان است و فرایند تحویل با شتاب بیشتر در حال انجام است.

پایان سال گذشته سانیار موتور پارسیان فروش اولین گروه از خودروی جدید تیگارد X35 را با زمان تحویل ۶۰ روز کاری آغاز نمود. شروع فروش این محصول در شرایطی اتفاق افتاد که رقابت در بازار خودرو بسیار بالا بود و رقبای قدرتمندی در بازار حضور داشتند و همچنین تیگارد X35 اولین محصول مونتاژی این کمپانی است. به همین دلیل، ارائه به موقع این خودرو به ثبت‌نام کنندگان به عنوان اولویت اول سانیار موتور پارسیان در نظر گرفته شد.

افزایش تحویل خودروهای تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان به خریداران

این شرکت با تکیه بر زیرساخت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، کوشید تا علاوه بر ارائه یک کالای جدید و مورد پسند، نیز به تعهدات فروش اولین دسته محصولات خود عمل نماید. با این حال، مشکلات و تغییراتی که در سیستم اسقاط به وجود آمد، نگرانی‌های فراوانی را در این زمینه ایجاد کرد. این مسئله نه تنها سانیار موتور پارسیان را تحت تأثیر قرار داده است؛ بلکه سایر تولیدکنندگان خودرو نیز در تهیه گواهینامه اسقاط با مشکلاتی مواجه شده‌اند و این معضل همچنان تا حدودی وجود دارد.

تحویل خودروهای تیگارد X35 به خریداران

تحویل خودروهای تیگارد X35 به خریداران در حال انجام است

با وجود این مسائل، سانیار موتور پارسیان به شیوه‌ای برنامه‌ریزی شده در حال توزیع خودروهای تیگارد X35 به خریداران است و با توجه به تحویل‌های به موقع، این شرکت آمادگی‌های مرحله بعدی فروش را در دستور کار قرار داده است که شرایط و زمان آن به زودی اعلام خواهد گردید.

با توجه حل مشکلات پیش روی تحویل خودروهای تیگارد X35، حالا باید منتظر باشیم تا این محصول را با حجم بیشتری در بازار ببینیم.

شتاب در فرایند تحویل خودروهای تیگارد X35

مشخصات فنی تیگارد X35 محصول سانیار موتور پارسیان

 

تیگارد X35 به عنوان یک کراس‌اوور کوچک شهری در کلاس B قرار دارد و در بازارهای بین‌المللی با رقبای مطرحی همچون ام جی ZS و هیوندای کونا روبرو است. تیگارد X35 برای اولین بار در سال 2016 در نمایشگاه خودروی پکن به معرفی رسید و نسل دوم آن در سال 2019 در شانگهای به نمایش گذاشته شد. همین نسل از خودرو توسط سانیارموتور عرضه شده است. تیگارد X35، که در واقع مدلی از بایک X35 است، در بازارهای مختلفی از جمله عربستان، عمان و حتی ایتالیا عرضه شده و موفق شده سالانه حدود 20 تا 25 هزار دستگاه از این محصول را به فروش برساند.

این خودرو با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با کد A151R2 مجهز شده که قادر است تا 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. گیربکس این خودرو از نوع CVT است و تمام قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. نسخه‌ای از تیگارد X35 که به بازار ایران آمده، فقط دارای دو کیسه هوا است، اما در تست تصادف CNCAP چین شرکت کرده و موفق شده 5 ستاره ایمنی را کسب کند.

این خودرو به امکاناتی مانند سقف پانورامیک، سیستم کروز کنترل، مولتی مدیا یا مانیتور همراه با، دوربین عقب در حالت دنده R، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، ترمز پارک برقی (بدون اتوهولد)، دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، چراغ های روز (دی لایت)، چراغ های اصلی جلو دارای عدسی (لنز)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، تریم چرم و پارچه صندلی ها، فرمان برقی و تنظیم برقی زوایای آینه های جانبی همراه با گرمکن و چراغ‌های راهنما و … مجهز است و از این لحاظ در سطح مناسبی قرار دارد.

اخبار خودرو بروز خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *