فهرست خروج جواد نکونام

تا بدین لحظه، چندین بازیکن مطرح و نامدار در فهرست خروج جواد نکونام حضور دارند و آنها فصل بعد با لباس تیمی بجز استقلال به میدان خواهند رفت.

 

این فهرست خروجی استقلال است!

به گزارش “ورزش سه”، نه فقط فهرست بازیکنان ورودی، بلکه در باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس، لیست خروج و بازیکنانی که باید باشگاه های بزرگ پایتخت را ترک کنند، مورد توجه قرار می گیرد و بسیاری از هواداران به دنبال اطلاع از نام هایی هستند که باید فصل بعد با لباس تیم دیگری به میدان بروند.

پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بسیاری از هواداران به دنبال انتشار فهرست مدنظر او برای جذب بازیکنان جدید و البته لیست خروجی این تیم هستند. اعلام اسامی نفراتی که به هر دلیلی در اندیشه های سرمربی جدید و جوان استقلال جایی ندارند، در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

درباره لیست ورودی استقلال، گمانه زنی های زیادی مطرح شده است. بازیکنانی مدنظر نکونام هستند که قرار است برای جذب آنها اقدام شود اما درخصوص فهرست خروجی آبی ها و بازیکنانی که ممکن است فصل بعد در این تیم نباشند نیز اطلاعاتی منتشر شده که آن را در زیر مرور می کنیم:

* سیدحسین حسینی:
کاپیتان استقلال که در فصل قهرمانی این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و با کلین شیت های متعدد یکی از عوامل کسب عنوان قهرمانی تیمش بود، حالا ممکن است به پایان دوران حضورش در این تیم رسیده باشد. گلر با تجربه ای که در طول دوران ورزشی خود تنها برای انجام خدمت سربازی راهی ملوان شده و در تمام سالهای فوتبال حرفه ای خود عضو استقلال بوده، حالا در فهرست خروج آبی ها قرار دارد و نکونام به دنبال جذب یک گلر جدید است.

البته چنانچه استقلال موفق به جذب سنگربان جدیدی نشود، هیچ بعید نیست که حسینی به کارش به آبی ها ادامه دهد اما تا بدین لحظه نظر قطعی نکونام، جذب یک گلر جدید است.

1884238

* عارف غلامی:
قرارداد این مدافع با استقلال به پایان رسیده و نکونام نیز تمایلی به حفظ او ندارد. عارف نیز به مانند حسینی، پس از دربی با انتقاداتی روبرو شد. مدافعی که یکی از بازیکنان خوب آبی ها در طول فصل بود و عملکرد قابل قبولی داشت، اما بعضی مسائل سبب شده تا او نیز در لیست خروجی تیم قرار بگیرد.

عارف که با توجه به سن و سالی که دارد، از تجربه بالایی برخوردار است و شاید از دست دادن مدافعی با چنین شرایطی، برای یک تیم گران تمام شود.

* مهدی مهدی پور:
یکی از مهره های کلیدی برای کسب قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، جایی در اندیشه های فصل بعد نکونام ندارد. مهدی مهدی پور که نتوانست زیر نظر ریکاردو ساپینتو به یک مهره ثابت در خط میانی تبدیل شود، حالا باید به دنبال تیم جدیدی برای خود باشد.

با وجود اینکه این بازیکن در لیگ قبل و در دیدارهایی که به میدان آمد اثرگذار بود، اما نکونام برای خط میانی تیمش اندیشه های دیگری دارد و به همین دلیل او در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته است.

1874283

* زبیر نیک نفس:
دیگر زوج خط میانی تیم مجیدی نیز باید استقلال را ترک کند. زبیر نیک نفس هم به مانند مهدی پور، در فصل گذشته کمتر بازی کرد و ساپینتو تمایل داشت تا از مهره های مورد اعتمادش نظیر رضاوند و مهری استفاده کند و ترافیک در خط هافبک استقلال، باعث شد تا او فرصت زیادی برای خودنمایی به دست نیاورد.

علی رغم همکاری زبیر با نکونام در فولاد، اما سرمربی جدید استقلال قصد ندارد تا یک بار دیگر از شاگرد قدیمی خود استفاده کند و همین مسئله منجر به جدایی نیک نفس در روزهای پیش رو شده است.

* امید حامدی فر:
در ادامه انقلاب نکونام در خط میانی، او نیز از استقلال جدا می شود. حامدی فر که در همان نیم فصل نخست لیگ قبل به دنبال جدایی بود، چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نشد. آبی ها به دنبال این هستند تا اطمینان حاصل کنند که اگر طبق قوانین لیگ برتر، حامدی فر سهمیه بازیکن بزرگسال را پر کند، او را در لیست خروج قرار دهند. در غیر اینصورت، نکونام می تواند شانس دیگری به این بازیکن جوان بدهد.

1799705

* سجاد شهباززاده:
نخستین خرید استقلال در تابستان فصل قبل، لیگ را با آمار صفر گل زده به پایان رساند. بازیکنی که دو فصل قبل از آن آقای گل لیگ شده بود و با هدف پر کردن خلأ یک مهاجم گلزن به این تیم آمده بود، موفق به گلزنی برای آبی ها نشد.

سجاد شهباززاده که جدایی او از ماه ها قبل حدس زده می شد، در فهرست خروج است. اما او یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و مدیریت باشگاه برای جدایی توافقی، باید با او مذاکره کند.

منبع varzesh3.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *